Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Η Άνοιξη στα καλύτερα της

Είμαι ενθουσιασμένος και αισιόδοξος .   (Μια φωνή ενάντια στην καταχνιά )

Η χρονική περίοδο που διανύουμε ,πιστεύω πως είναι η καλύτερη του μελισσοκομικού έτους και πολύ καλύτερη από την περσινή ανάλογη περίοδο . Η φύση στην Ανατολική Αττική ( όπου δραστηριοποιούμε ) μας κάνει το χατίρι , μετα τις βροχούλες και τον ήπιο χειμώνα που είχαμε .

Διατηρώ μελίσσια (μελισσοκομώ ) σχεδόν τα τελευταία  δέκα έτη , κάθε άνοιξη ρε παιδιά έχω αυτό το όμορφο συναίσθημα πως η φύση αναγεννάτε και ο κύκλος ξαναρχίζει .

Όταν παρατηρείς τα μελισσάκια , τον αγώνα που κάνουν , το χτίσιμο των καινούριων  κερήθρων , το φαινόμενο της σμηνουργίας   ( που γίνετε για το καλό της αποικίας αλλά ίσως ζημιώνει τον μελισσοκόμο ), μυρίζεις την φύση , τα λουλουδάκια , ζεις  και επιστρέφεις στην φύση , γαληνεύεις και τα καθημερινά  προβλήματα  ξεχνιούνται για λίγο.

Τον περασμένο χρόνο δεν είχαμε έντονη σμηνουργία αλλά η μελισσοκομική χρονιά δεν μας «πήγε» καλά , φέτος η τάση για σμηνουργία είναι έντονη και η αισιοδοξία για μελισσοκομική καλή χρονιά έντονη επίσης.

Θεωρώ ( όλο θεωρίες είμαι) πως ελέγχω τις σμηνουργίες στο μελισσοκομείο μου , μερικά μελισσάκια όμως όσο κι αν εγώ προσπαθώ αυτά αδιαφορούν . Προνοητικά λοιπόν στήνω παγίδες για τα άτακτα μελισσάκια και αποδεικνύετε πως καλώς πράττω.








Είναι και πολλές οι φορές που καλούμαι  από φίλους και γνωστούς της περιοχής να μαζέψω αφεσμούς από διάφορα σημεία  των σπιτιών  ή των κήπων τους. Έχω φτάσει σε σημείο (και γελάω μόνος μου ) όσο πιο δύσκολη είναι  η σύλληψη του αφεσμού , τόσο πιο πολύ  να μου αρέσει .

Καλή συνέχεια φίλοι , οι οιωνοί είναι καλοί , βγείτε στα βουνά και στα μελίσσια σας ,  η πιο καλή ψυχοθεραπεία,  μακράν όλων των άλλων.

5 σχόλια:

toadstul είπε...

Κώστα εύχομαι η συνέχεια της μελισσοκομικής χρονιάς να είναι ανάλογη και δυνατή όπως την περιγραφής!
Επίσης καλή επιτυχία και σε εσένα αλλά και στον Κ Σκαρεα στην νέα σας δραστηριότητα(Μελισσοπολις)(αργώ να ευχηθώ αλλά δεν λησμονώ).

Koutsoukos Kostas είπε...

Πραγματικά πάει καλά, αλλά θέλει προετοιμασία γιατι παέι καλα και για τα μελισσια και τους εχθρούς τους.

İlhami Uyar είπε...

I hope you pass nice season later you get much more honey,stay well

Δημήτρης είπε...

Καλή συνέχεια εύχομαι Κώστα.Έχεις δίκιο πως είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία,ξαναγεννιέσαι!Ωραίες οι παγίδες σου,έτσι είχα ξεκινήσει κι εγώ από έναν αφεσμό που έπιασε σε ελιά και από τότε ξέρεις...αρρώστια!

Π.Ε.Σ.Π.Λ.Α είπε...

Κώστα έχει και διάρκεια η ανθοφορία πάρα πολύ καλή, μακάρι να μην μας κάψει μετά!!! Να βγάλουμε λίγο θυμαράκι καλό!!! :)
Οσο για το post ευχομαι στα καινούργια παιδιά που θα πιάσουν με αυτό τον τρόπο, το πρώτο τους μλισσάκι,να το αγαπήσουν και να το διεωνήσουν!
Η Μάνα θα τους το ανταποδώσει!