Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Ξεκινάμε λοιπόν (δειλά - δειλά)

Αν και είναι ακόμα νωρίς , αν και δεν ξέρω πολλά για το θυμάρι , αν και κατά συνείδηση είμαι λάτρης και κυνηγός του Έλατου , είμαι αισιόδοξος για το Θυμάρι της Πεντέλης και γενικά της Αττικής  φέτος.
Ενθουσιασμένος λοιπόν αναρτώ τις επόμενες φωτογραφίες , βλέποντας την άνθηση στο 10 ή 15 % αλλά το θυμαράκι να το επισκέπτονται οι μέλισσες , κάτι που δεν ήταν τόσο έντονο - τόσο νωρίς τις προηγούμενες χρονιές. 










Στην περιοχή έχω κρατήσει αρκετές παραφυάδες φέτος των 5 και 6 πλαισίων πληθυσμό που "πιστεύω" πως ξέρω να τις φροντίζω , παρ΄όλα αυτά είχα σμηνουργία εχτές , κάτι που ενίσχυσε την άποψη μου για την ένταση της νεκταροέκκρισης του θυμαριού και άλλων φυτών της ευρύτερης χλωρίδας στην περιοχή.  


                                                                Πάμε , πάμε γερά λοιπόν.

3 σχόλια:

Μανώλης Γερογιαννάκης είπε...

Κώστα προς το Λαύριο το ποσοστό που λες ήταν περίπου πριν λίγες μέρες, σήμερα που πήγα ήταν περισσότερο και υπήρχε προσπάθεια από την πλευρά των μελισσών. Για να δούμε!

Δημήτρης είπε...

Άντε με το καλό! Καλά μέλια Κώστα

Koutsoukos Kostas είπε...

Eδώ (Υμηττός) χτες, το έριξε το νεράκι του πάντως. Στο σημείο που είμαι εγώ παίζει να έχει ανθίσει ένα λουλουδι.. το έβγαλα και φωτογραφία!